Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Frequency and expression of hypothyroid symptoms during withdrawal of levothyroxine therapy after total thyroidectomy

Maja Vidović (2019)
Catholic University of Croatia
Department of Nursing
Cite this document

Vidović, M. (2019). Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

Vidović, Maja. "Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

Vidović, Maja. "Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

Vidović, M. (2019). 'Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 22 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

Vidović M. Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2019 [cited 2020 January 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

M. Vidović, "Učestalost i izraženost simptoma hipotireoze tijekom ustezanja terapije levotiroksinom nakon totalne tireoidektomije", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:763261

Islandora Bookmark - Please login to use this feature