prikaz prve stranice dokumenta Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.

Trstenjak, Anita
Catholic University of Croatia
Department of History

Cite this document

Trstenjak, A. (2019). Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

Trstenjak, Anita. "Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

Trstenjak, Anita. "Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

Trstenjak, A. (2019). 'Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 27 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

Trstenjak A. Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914. [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2019 [cited 2020 September 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

A. Trstenjak, "Obrazovanje žena iz ženske perspektive na primjeru Ženske učiteljske škole Sestara Milosrdnica u Zagrebu u razdoblju 1883. do 1914.", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:028416

Islandora Bookmark - Please login to use this feature