Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Contribution of basic psychological needs, mindfulness and academic flow to academic engagement and student well-being

Martina Gajšek (2019)
Catholic University of Croatia
Cite this document

Gajšek, M. (2019). Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650

Gajšek, Martina. "Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650

Gajšek, Martina. "Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650

Gajšek, M. (2019). 'Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 21 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650

Gajšek M. Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2019 [cited 2019 November 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650

M. Gajšek, "Doprinos osnovnih psiholoških potreba, usredotočene svjesnosti i akademske zanesenosti objašnjenju akademske angažiranosti i dobrobiti studenata", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:323650