Horvat, S. (2020). Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, Sara. "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat, S. (2020). 'Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
Horvat S. Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2020 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837
S. Horvat, "Procesi stvaranja potrošačke kulture u Hrvatskoj: unutarnji čimbenici i vanjski utjecaji", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:785837