Šimić, K. (2022). Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809
Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809
Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809
Šimić, K. (2022). 'Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 07 October 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809
Šimić K. Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2022 [cited 2024 October 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809
K. Šimić, "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809