prikaz prve stranice dokumenta Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji

Goreta, Petra
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Goreta, P. (2024). Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

Goreta, Petra. "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

Goreta, Petra. "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

Goreta, P. (2024). 'Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 07 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

Goreta P. Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2024 [cited 2024 December 07] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

P. Goreta, "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162

Please login to the repository to save this object to your list.