prikaz prve stranice dokumenta Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista

Šimić, Katarina
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Šimić, K. (2022). Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, Katarina. "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić, K. (2022). 'Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 29 July 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Šimić K. Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2022 [cited 2022 July 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

K. Šimić, "Zastupljenost poduzetništva u hrvatskim tiskanim medijima: analiza sadržaja Večernjeg lista i Jutarnjeg lista", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2022. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:149809

Please login to the repository to save this object to your list.