prikaz prve stranice dokumenta Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom

Reicher, Nika
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Reicher, N. (2024). Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

Reicher, Nika. "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

Reicher, Nika. "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

Reicher, N. (2024). 'Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

Reicher N. Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2024 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

N. Reicher, "Marketinško komuniciranje u turizmu - brendiranje turističke atrakcije na primjeru krstarenja Jadranom", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:164209

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.