Balint, T. (2020). Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791
Balint, Tea. "Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791
Balint, Tea. "Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791
Balint, T. (2020). 'Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 30.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791
Balint T. Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2020 [pristupljeno 30.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791
T. Balint, "Subjektivna dobrobit, samopoštovanje, optimizam i pesimizam kao odrednice školskog uspjeha učenika viših razreda osnovne škole", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:116791