Pristup korisnicima matične ustanove
Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva
Hrvatsko katoličko sveučilište Odjel za sociologiju
APA 6th Edition Bilić, M. (2020). Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
MLA 8th Edition Bilić, Matea. "Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
Chicago 17th Edition Bilić, Matea. "Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
Harvard Bilić, M. (2020). 'Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
Vancouver Bilić M. Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2020 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
IEEE M. Bilić, "Novi obrasci marketinške prakse u kontekstu digitalnog društva", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:966892
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
Podaci o radu