Smoljan, T. (2022). Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027
Smoljan, Tena. "Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027
Smoljan, Tena. "Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027
Smoljan, T. (2022). 'Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027
Smoljan T. Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027
T. Smoljan, "Uloga političkog marketinga u izbornim kampanjama", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:181027