prikaz prve stranice dokumenta Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"

Širjan, Dijana
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Širjan, D. (2022). Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

Širjan, D. (2022). 'Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 20.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

Širjan D. Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 20.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

D. Širjan, "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.