Pristup korisnicima matične ustanove
Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju
Kučina, T. (2023). Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, Tomislav. "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, Tomislav. "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, T. (2023). 'Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina T. Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
T. Kučina, "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.