Buntak, M. M. (2023). Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak, M. M. (2023). 'Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 27.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
Buntak MM. Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 27.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384
M. M. Buntak, "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384