Goreta, P. (2024). Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162
Goreta, Petra. "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162
Goreta, Petra. "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162
Goreta, P. (2024). 'Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 07.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162
Goreta P. Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2024 [pristupljeno 07.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162
P. Goreta, "Generacija Z i važnost vizualne komunikacije u glazbenoj industriji", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:175162