prikaz prve stranice dokumenta Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr

Tolić, Filip
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Tolić, F. (2024). Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, Filip. "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, Filip. "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić, F. (2024). 'Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 19.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Tolić F. Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2024 [pristupljeno 19.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

F. Tolić, "Uloga medija u kreiranju imidža Hrvatske nogometne reprezentacije tijekom Svjetskog nogometnog prvenstva 2018. Analiza sadržaja portala: Sportske novosti, Index.hr i 24 sata.hr", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:251361

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.