prikaz prve stranice dokumenta Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti

Dalić, Karlo
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Dalić, K. (2020). Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

Dalić, Karlo. "Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

Dalić, Karlo. "Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

Dalić, K. (2020). 'Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 27.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

Dalić K. Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2020 [pristupljeno 27.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

K. Dalić, "Roditeljski stilovi odgoja, vjerovanje u nepravednost svijeta i negativna očekivanja od budućnosti kao odrednice kronične razdražljivosti", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:241680

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.