Širjan, D. (2022). Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, Dijana. "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan, D. (2022). 'Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
Širjan D. Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five" [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2022 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737
D. Širjan, "Analiza sadržaja oglasa za cimere u kontekstu modela ličnosti "Big Five"", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:179737