prikaz prve stranice dokumenta Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka

Buntak, Marija Magdalena
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Buntak, M. M. (2023). Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

Buntak, Marija Magdalena. "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

Buntak, M. M. (2023). 'Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 19.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

Buntak MM. Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 19.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

M. M. Buntak, "Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:703384

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.