@mastersthesis{unicath:1052, author = {{Pavković, Zvonimir}}, title = {{Analiza kulture otkazivanja na odabranim primjerima}}, } @mastersthesis{vern:2788, author = {{Jakić, Luka}}, title = {{Uloga interne komunikacije u kreiranju organizacijske kulture na primjeru tvrtke Energia Naturalis d.o.o.}}, } @mastersthesis{unicath:965, author = {{Marenić, Ivona}}, title = {{Humor i oglašavanje - kako ciljane javnosti čitaju humoristična vizualna rješenja jumbo plakata?}}, } @mastersthesis{unicath:992, author = {{Jovanović, Matija}}, title = {{Uloga i važnost etičnog komuniciranja u oglašivačkim kampanjama}}, } @mastersthesis{unicath:946, author = {{Dragičević, Dora}}, title = {{Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova}}, } @mastersthesis{unicath:913, author = {{Buntak, Marija Magdalena}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka}}, } @mastersthesis{unicath:929, author = {{Hegedić, Magdalena}}, title = {{Osobitosti odnosa s javnošću malih obrta, primjer obrt Mige}}, } @mastersthesis{unicath:895, author = {{Jurišić, Ruža Iva}}, title = {{Analiza povezanosti influencera i stavova ciljanih javnosti}}, } @mastersthesis{unicath:908, author = {{Čulinović, Ivan}}, title = {{Analiza stavova praktičara odnosa s javnošću o zadovoljstvu na radnome mjestu u Hrvatskoj}}, } @mastersthesis{unicath:900, author = {{Lipić, Madlen}}, title = {{Uloga i važnost influencera u promoviranju tradicijske kulture na društvenoj mreži TikTok}}, } @mastersthesis{unicath:884, author = {{Kučina, Tomislav}}, title = {{Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića}}, } @mastersthesis{vern:2568, author = {{Širac, Dora}}, title = {{Mogućnosti poboljšanja manifestacije Advent u Zagrebu: perspektiva posjetitelja}}, } @inproceedings{vsmti:859, author = {{Bedeković, Mladena and Vakanjac, Danijela and Prelas Kovačević, Anita}}, title = {{RAZINA FINANCIJSKE PISMENOSTI STUDENATA NA VELEUČILIŠTU U VIROVITICI}}, } @mastersthesis{vern:2395, author = {{Zounar Pupovac, Nevia}}, title = {{Analiza stavova posjetitelja o vizualnom identitetu kulturne manifestacije češke manjine „Dožínky“}}, } @mastersthesis{vern:2205, author = {{Sršen, Mirta}}, title = {{Analiza upravljanja društvenim mrežama muzeja za umjetnost i obrt tijekom COVID-19 pandemije}}, } @mastersthesis{unicath:727, author = {{Kelava, Dina}}, title = {{Uloga virtualnih identiteta u identifikacijskim procesima suvremenog pojedinca - motivacije i prakse korištenja društvenim mrežama}}, } @mastersthesis{vern:2189, author = {{Poslončec, Stela}}, title = {{''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca}}, } @mastersthesis{vern:2188, author = {{Jukić, Paula}}, title = {{UNESCO i hrvatska nematerijalna baština: analiza informiranosti građana}}, } @mastersthesis{vern:2158, author = {{Veršić, Julijana}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u organiziranju događanja na primjeru Vinistre}}, } @mastersthesis{vern:1909, author = {{Magaš, Lovre}}, title = {{Uloga komunikacije na društvenim mrežama u predstavljanju Zadar Sunset Festivala}}, } @mastersthesis{unicath:646, author = {{Mravunac, Luka}}, title = {{Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz}}, } @mastersthesis{vern:1866, author = {{Matanović, Maja}}, title = {{Analiza i uloga digitalne komunikacije u odnosima s javnošću projekta Okolo}}, } @mastersthesis{vern:1804, author = {{Hadžić, Željka}}, title = {{Interna komunikacija u ustanovi u kulturi na primjeru ansambla Lado}}, } @mastersthesis{vern:1738, author = {{Božić, Ana}}, title = {{Analiza upotrebe „Fotkaone“ kao interaktivnog alata u organizaciji događanja}}, } @mastersthesis{vern:1739, author = {{Pleša, Stela}}, title = {{Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela}}, } @mastersthesis{vern:1656, author = {{Gavrilović, Ivor}}, title = {{Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.}}, } @mastersthesis{vern:1572, author = {{Jurković, Ivan}}, title = {{Analiza lažnih vijesti u elektroničkim publikacijama tijekom Covid-19 krize}}, } @mastersthesis{vern:1515, author = {{Vukušić, Željka}}, title = {{Analiza stavova rukovoditelja o ulozi komunikacijskih vještina zaposlenika stanica za tehnički pregled vozila}}, } @mastersthesis{vern:1514, author = {{Brkan, Nives}}, title = {{Analiza stavova čitatelja internetskih portala o influencerima na odabranome medijskom primjeru}}, } @mastersthesis{vern:2607, author = {{Jerković, Rea}}, title = {{Uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću manifestacije na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara}}, } @mastersthesis{zrinski:419, author = {{Župan, Anamarija}}, title = {{Analiza uloge prezentacijskih vještina u javnoj percepciji vođe na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{vern:1359, author = {{Kuk, Ivor}}, title = {{Osobitosti i izazovi upravljanja hotelom tijekom korona krize na primjeru hotela Antunović}}, } @mastersthesis{vern:1491, author = {{Baljkas, Ella}}, title = {{Stavovi lokalnog stanovništva o Adventu u Zagrebu kao dijelu imidža destinacije}}, } @mastersthesis{zrinski:410, author = {{Sokolović, Zvonimir}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u promociji odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1312, author = {{Nikšić, Ana}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikaciji manifestacije Dvorišta}}, } @mastersthesis{zrinski:398, author = {{Steković, Ivana}}, title = {{Razvoj novog proizvoda i usluge na odabranom primjeru Hepi}}, } @mastersthesis{vern:1382, author = {{Kučina, Ivana}}, title = {{Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru na primjeru udruga osoba s invaliditetom}}, } @mastersthesis{vern:1381, author = {{Gluhan, Tonka}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u organizaciji manifestacije u kulturi na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{zrinski:400, author = {{Raguž, Matej}}, title = {{Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice}}, } @mastersthesis{vern:1166, author = {{Kantardžić, Medina}}, title = {{Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih internetskih portala o koronavirusu}}, } @mastersthesis{vern:1157, author = {{Knežević Žeruk, Sara}}, title = {{Analiza organizacije događanja na primjeru organizacije vjenčanja}}, } @mastersthesis{vern:1187, author = {{Tkalec, Ivona}}, title = {{Analiza percepcije publike o programu manifestacije Goričkih večeri}}, } @mastersthesis{vern:1159, author = {{Baranašić, Lada}}, title = {{Medijska vidljivost humanitarnog projekta Hrvatskog Crvenog križa}}, } @mastersthesis{vern:1200, author = {{Jakičić, Irena}}, title = {{Uloga odnosa s medijima kao alata u organizaciji događanja u kulturi}}, } @mastersthesis{vern:1206, author = {{Puizina, Tamara}}, title = {{Uloga producenta u filmskoj umjetnosti na primjeru dugometražnog igranog filma "Ideš? Idem!"}}, } @mastersthesis{zrinski:365, author = {{Petrović, Valentina}}, title = {{Osobe iz javnog života kao alat u marketinškoj komunikaciji kozmetičko-estetskih usluga}}, } @mastersthesis{zrinski:380, author = {{Čupić, Mato}}, title = {{Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru}}, } @phdthesis{dsos:129, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{KOMPARATIVNA ANALIZA KOMUNIKACIJE I ODNOSA S JAVNOŠĆU ETNOGRAFSKOG MUZEJA I ANSAMBLA LADO}}, } @mastersthesis{zrinski:366, author = {{Jagić, Kristina}}, title = {{Marketinško planiranje u privatnom visokoškolskom obrazovanju na odabranom primjeru}}, } @mastersthesis{zrinski:360, author = {{Pogorilić, Katrin}}, title = {{Analiza makrookruženja, tržišta, konkurencije i potrošača na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:1042, author = {{Vujković, Jan}}, title = {{Analiza odnosa s javnošću na primjeru odabranog sportskog turnira}}, } @mastersthesis{vern:1049, author = {{Teskera, Dalia}}, title = {{Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb}}, } @mastersthesis{zrinski:308, author = {{Maček, Marina}}, title = {{Povezanost poslovne komunikacije i menadžerske uspješnosti na primjeru odabranog poduzeća}}, } @mastersthesis{vern:902, author = {{Mađarić, Jelena}}, title = {{Produkcija u organizaciji kazališne predstave, studija slučaja: predstava "Svinje ruju i traže tartufe"}}, } @mastersthesis{vern:799, author = {{Bahonjić, Melisa}}, title = {{Uloga upravljanja društvenim mrežama u odnosima s javnošću Muzeja prekinutih veza}}, } @mastersthesis{vern:704, author = {{Andrlić, Dora}}, title = {{Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra}}, } @mastersthesis{vern:642, author = {{Grubiša, Marijeta}}, title = {{Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel}}, } @mastersthesis{vern:120, author = {{Kotrman, Mirela}}, title = {{Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja}}, } @mastersthesis{unin:234, author = {{Dabo, Krešimir}}, title = {{Glasserova teorija izbora u interpersonalnoj komunikaciji}}, }