pid,type,title,authors,mentors,source_title,published_date,url,doi,isbn,issn,eissn unicath:1052,thesis,"Analiza kulture otkazivanja na odabranim primjerima","Pavković, Zvonimir",,,,,,,, vern:2788,thesis,"Uloga interne komunikacije u kreiranju organizacijske kulture na primjeru tvrtke Energia Naturalis d.o.o.","Jakić, Luka",,,,,,,, unicath:965,thesis,"Humor i oglašavanje - kako ciljane javnosti čitaju humoristična vizualna rješenja jumbo plakata?","Marenić, Ivona",,,,,,,, unicath:992,thesis,"Uloga i važnost etičnog komuniciranja u oglašivačkim kampanjama","Jovanović, Matija",,,,,,,, unicath:946,thesis,"Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova","Dragičević, Dora",,,,,,,, unicath:913,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikacijskoj strategiji neprofitne kampanje Boranka","Buntak, Marija Magdalena",,,,,,,, unicath:929,thesis,"Osobitosti odnosa s javnošću malih obrta, primjer obrt Mige","Hegedić, Magdalena",,,,,,,, unicath:895,thesis,"Analiza povezanosti influencera i stavova ciljanih javnosti","Jurišić, Ruža Iva",,,,,,,, unicath:908,thesis,"Analiza stavova praktičara odnosa s javnošću o zadovoljstvu na radnome mjestu u Hrvatskoj","Čulinović, Ivan",,,,,,,, unicath:900,thesis,"Uloga i važnost influencera u promoviranju tradicijske kulture na društvenoj mreži TikTok","Lipić, Madlen",,,,,,,, unicath:884,thesis,"Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića","Kučina, Tomislav",,,,,,,, vern:2568,thesis,"Mogućnosti poboljšanja manifestacije Advent u Zagrebu: perspektiva posjetitelja","Širac, Dora",,,,,,,, vsmti:859,"conference paper","RAZINA FINANCIJSKE PISMENOSTI STUDENATA NA VELEUČILIŠTU U VIROVITICI","Bedeković, Mladena; Vakanjac, Danijela; Prelas Kovačević, Anita",,,,,,,, vern:2395,thesis,"Analiza stavova posjetitelja o vizualnom identitetu kulturne manifestacije češke manjine „Dožínky“","Zounar Pupovac, Nevia",,,,,,,, vern:2205,thesis,"Analiza upravljanja društvenim mrežama muzeja za umjetnost i obrt tijekom COVID-19 pandemije","Sršen, Mirta",,,,,,,, unicath:727,thesis,"Uloga virtualnih identiteta u identifikacijskim procesima suvremenog pojedinca - motivacije i prakse korištenja društvenim mrežama","Kelava, Dina",,,,,,,, vern:2189,thesis,"''Goodbye'' poklon-paketi kao marketinški alat kreiranja dodane vrijednosti za kupca","Poslončec, Stela",,,,,,,, vern:2188,thesis,"UNESCO i hrvatska nematerijalna baština: analiza informiranosti građana","Jukić, Paula",,,,,,,, vern:2158,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u organiziranju događanja na primjeru Vinistre","Veršić, Julijana",,,,,,,, vern:1909,thesis,"Uloga komunikacije na društvenim mrežama u predstavljanju Zadar Sunset Festivala","Magaš, Lovre",,,,,,,, unicath:646,thesis,"Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz","Mravunac, Luka",,,,,,,, vern:1866,thesis,"Analiza i uloga digitalne komunikacije u odnosima s javnošću projekta Okolo","Matanović, Maja",,,,,,,, vern:1804,thesis,"Interna komunikacija u ustanovi u kulturi na primjeru ansambla Lado","Hadžić, Željka",,,,,,,, vern:1738,thesis,"Analiza upotrebe „Fotkaone“ kao interaktivnog alata u organizaciji događanja","Božić, Ana",,,,,,,, vern:1739,thesis,"Proces brendiranja u turizmu na primjeru luksuznih hotela","Pleša, Stela",,,,,,,, vern:1656,thesis,"Uloga društvenih mreža u brendiranju turističke destinacije Rijeke kao Europske prijestolnice kulture 2020.","Gavrilović, Ivor",,,,,,,, vern:1572,thesis,"Analiza lažnih vijesti u elektroničkim publikacijama tijekom Covid-19 krize","Jurković, Ivan",,,,,,,, vern:1515,thesis,"Analiza stavova rukovoditelja o ulozi komunikacijskih vještina zaposlenika stanica za tehnički pregled vozila","Vukušić, Željka",,,,,,,, vern:1514,thesis,"Analiza stavova čitatelja internetskih portala o influencerima na odabranome medijskom primjeru","Brkan, Nives",,,,,,,, vern:2607,thesis,"Uloga društvenih mreža u odnosima s javnošću manifestacije na primjeru Dubrovačkih ljetnih igara","Jerković, Rea",,,,,,,, zrinski:419,thesis,"Analiza uloge prezentacijskih vještina u javnoj percepciji vođe na odabranom primjeru","Župan, Anamarija",,,,,,,, vern:1359,thesis,"Osobitosti i izazovi upravljanja hotelom tijekom korona krize na primjeru hotela Antunović","Kuk, Ivor",,,,,,,, vern:1491,thesis,"Stavovi lokalnog stanovništva o Adventu u Zagrebu kao dijelu imidža destinacije","Baljkas, Ella",,,,,,,, zrinski:410,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u promociji odabranog poduzeća","Sokolović, Zvonimir",,,,,,,, vern:1312,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u komunikaciji manifestacije Dvorišta","Nikšić, Ana",,,,,,,, zrinski:398,thesis,"Razvoj novog proizvoda i usluge na odabranom primjeru Hepi","Steković, Ivana",,,,,,,, vern:1382,thesis,"Odnosi s javnošću u neprofitnom sektoru na primjeru udruga osoba s invaliditetom","Kučina, Ivana",,,,,,,, vern:1381,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u organizaciji manifestacije u kulturi na odabranom primjeru","Gluhan, Tonka",,,,,,,, zrinski:400,thesis,"Uloga i važnost istraživanja tržišta kao alata za otvaranje nove trgovinsko poslovne jedinice","Raguž, Matej",,,,,,,, vern:1166,thesis,"Analiza medijskog izvještavanja najčitanijih hrvatskih internetskih portala o koronavirusu","Kantardžić, Medina",,,,,,,, vern:1157,thesis,"Analiza organizacije događanja na primjeru organizacije vjenčanja","Knežević Žeruk, Sara",,,,,,,, vern:1187,thesis,"Analiza percepcije publike o programu manifestacije Goričkih večeri","Tkalec, Ivona",,,,,,,, vern:1159,thesis,"Medijska vidljivost humanitarnog projekta Hrvatskog Crvenog križa","Baranašić, Lada",,,,,,,, vern:1200,thesis,"Uloga odnosa s medijima kao alata u organizaciji događanja u kulturi","Jakičić, Irena",,,,,,,, vern:1206,thesis,"Uloga producenta u filmskoj umjetnosti na primjeru dugometražnog igranog filma ""Ideš? Idem!""","Puizina, Tamara",,,,,,,, zrinski:365,thesis,"Osobe iz javnog života kao alat u marketinškoj komunikaciji kozmetičko-estetskih usluga","Petrović, Valentina",,,,,,,, zrinski:380,thesis,"Marketinško planiranje ulaska na novo tržište na odabranom primjeru","Čupić, Mato",,,,,,,, dsos:129,dissertation,"KOMPARATIVNA ANALIZA KOMUNIKACIJE I ODNOSA S JAVNOŠĆU ETNOGRAFSKOG MUZEJA I ANSAMBLA LADO","Dabo, Krešimir",,,,,,,, zrinski:366,thesis,"Marketinško planiranje u privatnom visokoškolskom obrazovanju na odabranom primjeru","Jagić, Kristina",,,,,,,, zrinski:360,thesis,"Analiza makrookruženja, tržišta, konkurencije i potrošača na primjeru odabranog poduzeća","Pogorilić, Katrin",,,,,,,, vern:1042,thesis,"Analiza odnosa s javnošću na primjeru odabranog sportskog turnira","Vujković, Jan",,,,,,,, vern:1049,thesis,"Uloga marketinške kampanje u organizaciji događanja: studija slučaja Ansambl LADO u Areni Zagreb","Teskera, Dalia",,,,,,,, zrinski:308,thesis,"Povezanost poslovne komunikacije i menadžerske uspješnosti na primjeru odabranog poduzeća","Maček, Marina",,,,,,,, vern:902,thesis,"Produkcija u organizaciji kazališne predstave, studija slučaja: predstava ""Svinje ruju i traže tartufe""","Mađarić, Jelena",,,,,,,, vern:799,thesis,"Uloga upravljanja društvenim mrežama u odnosima s javnošću Muzeja prekinutih veza","Bahonjić, Melisa",,,,,,,, vern:704,thesis,"Utjecaj društvenih mreža na imidž festivala: studija slučaja Ultra","Andrlić, Dora",,,,,,,, vern:642,thesis,"Upravljanje društvenim mrežama u nautičkom turizmu na primjeru agencije Ambassador Travel","Grubiša, Marijeta",,,,,,,, vern:120,thesis,"Uloga komunikacije gastro festivala kao dio brendiranja Turopolja, studija slučaja: Gastro Turopolja","Kotrman, Mirela",,,,,,,, unin:234,thesis,"Glasserova teorija izbora u interpersonalnoj komunikaciji","Dabo, Krešimir",,,,,,,,