master's thesis
The role of temperament and the perception of parental behaviour in explaining psychosomatic symptoms in students in the seventh and eighth grade of primary school

Petra Mališa (2018)
Catholic University of Croatia
Department of Psychology
Cite this document

Mališa, P. (2018). Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410

Mališa, Petra. "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410

Mališa, Petra. "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410

Mališa, P. (2018). 'Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 18 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410

Mališa P. Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2018 [cited 2019 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410

P. Mališa, "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410