Mališa, P. (2018). Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410
Mališa, Petra. "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410
Mališa, Petra. "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410
Mališa, P. (2018). 'Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 14.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410
Mališa P. Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2018 [pristupljeno 14.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410
P. Mališa, "Uloga temperamenta i percepcije roditeljskog ponašanja u objašnjenju psihosomatskih simptoma kod učenika 7. i 8. razreda", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:511410