prikaz prve stranice dokumenta Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti

Šain Tuka, Marela (2019)
Catholic University of Croatia
Department of Nursing

Cite this document

Šain Tuka, M. (2019). Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, Marela. "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, Marela. "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, M. (2019). 'Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 12 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka M. Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2019 [cited 2020 July 12] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

M. Šain Tuka, "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Islandora Bookmark - Please login to use this feature