prikaz prve stranice dokumenta Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti

Šain Tuka, Marela
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za sestrinstvo

Citirajte ovaj rad

Šain Tuka, M. (2019). Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, Marela. "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, Marela. "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka, M. (2019). 'Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 28.11.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Šain Tuka M. Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2019 [pristupljeno 28.11.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

M. Šain Tuka, "Kvalitativno praćenje i procjena učenika provedene edukacije roditelja i djece oboljele od astme na pobol i ponovnu pojavnost bolesti", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:535123

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.