prikaz prve stranice dokumenta Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike

Bakota, Anja
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Bakota, A. (2021). Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

Bakota, A. (2021). 'Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 21 October 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

Bakota A. Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2021 [cited 2021 October 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

A. Bakota, "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864

Islandora Bookmark - Please login to use this feature