Bakota, A. (2021). Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, Anja. "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota, A. (2021). 'Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 03.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
Bakota A. Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2021 [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864
A. Bakota, "Koncept reality televizije i utjecaj na aktivne medijske publike", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:127864