prikaz prve stranice dokumenta Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz

Mravunac, Luka
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Mravunac, L. (2021). Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

Mravunac, L. (2021). 'Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 11 June 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

Mravunac L. Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2021 [cited 2022 June 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

L. Mravunac, "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944

Please login to the repository to save this object to your list.