Mravunac, L. (2021). Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, Luka. "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac, L. (2021). 'Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 12.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
Mravunac L. Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2021 [pristupljeno 12.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944
L. Mravunac, "Analiza stavova ciljanih javnosti o rent-a-car uslugama kao temelj kreiranja komunikacijske strategije tvrtke Carwiz", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:315944