prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova

Dragičević, Dora
Catholic University of Croatia
Department of Communication Sciences

Cite this document

Dragičević, D. (2023). Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, D. (2023). 'Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 11 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević D. Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2023 [cited 2024 December 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

D. Dragičević, "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Please login to the repository to save this object to your list.