Pristup korisnicima matične ustanove
Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju
Dragičević, D. (2023). Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević, D. (2023). 'Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 05.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Dragičević D. Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 05.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
D. Dragičević, "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074
Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.