Kučina, T. (2023). Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića (Master's thesis). Zagreb: Catholic University of Croatia. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, Tomislav. "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, Tomislav. "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića." Master's thesis, Catholic University of Croatia, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina, T. (2023). 'Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića', Master's thesis, Catholic University of Croatia, accessed 06 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
Kučina T. Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića [Master's thesis]. Zagreb: Catholic University of Croatia; 2023 [cited 2024 December 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165
T. Kučina, "Uloga nišnog marketinga na društvenim mrežama: studija slučaja strateških komunikacija domaćih brendova bezalkoholnih pića", Master's thesis, Catholic University of Croatia, Zagreb, 2023. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:051165