prikaz prve stranice dokumenta Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova

Dragičević, Dora
Hrvatsko katoličko sveučilište
Odjel za komunikologiju

Citirajte ovaj rad

Dragičević, D. (2023). Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova (Diplomski rad). Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, Dora. "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova." Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević, D. (2023). 'Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova', Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Dragičević D. Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova [Diplomski rad]. Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište; 2023 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

D. Dragičević, "Analiza digitalne komunikacije na društvenim mrežama odabranih održivih brendova", Diplomski rad, Hrvatsko katoličko sveučilište, Zagreb, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:224:630074

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.